Krachtige gebeden en beloftenvoor vrouwen

€ 17,50
2 reviews
Aantal:
Vaak bidden we vooral voor anderen en alleen in noodgevallen voor onszelf. En zo verzuimen we dagelijks tijd te nemen om zelf dicht bij God te zijn. We gunnen onszelf er simpelweg geen tijd voor. Misschien is het ook jouw levensstijl geworden: bidden en rennen...

Het overkwam Stormie Omartian; ze was zo druk met goeddoen, dat zij het beste verwaarloosde: leven in Gods aanwezigheid, Hem beter leren kennen en haar diepste gevoelens en verlangens met Hem delen. Zonder het te beseffen gaf ze God niet de tijd om persoonlijk tot haar te spreken. Daarom schreef ze dit boek, dat gaat over hoe jij voor jezelf kunt bidden.
Het helpt je om alle aspecten van jouw leven in gebed te brengen, en het herinnert je aan Gods beloften aan jou. Zijn beloften helpen je om zijn waarheid over jou te leren kennen en de gebeden zullen je helpen de vrouw te worden die je graag wilt zijn.

Reviews (2)

 Schrijf review
Type nog 50 woorden.
Eveline Jansen
Een echte aanrader.08 april 2017
Als jij opzoek bent naar antwoorden over:

Hoe je dichter bij God kunt leven, hoe je kunt gehoorzamen, God laten regeren over je leven, je relaties, je bevrijd kunt worden van verkeerde dingen. En nog veel meer aspecten in je leven. Dan is dit je boek.

Stormie Omartian legt je uit hoe je door Gods woord te lezen, geleid kan worden door God. Ze geeft je voorbeeld gebeden die je kunt bidden als je zelf even geen woorden hebt om te bidden.

Dit boek geeft Bijbelteksten voor momenten dat je het even niet meer weet op verschillende gebieden in je leven. Gebieden waar wij allemaal mee te maken hebben in het leven.

Raad ik dit boek aan om te lezen?: Absoluut. Dit boek is een echte verrijking voor je geloofsleven.

Wist je nog geen cadeautje voor moederdag? Dit is je cadeautje.
Mooi en inspirerend boek07 februari 2017
Een mooi, nieuw boek van Stormie Omartian. Ze heeft meerdere boeken over gebed geschreven, maar deze is speciaal gericht op vrouwen en op bidden voor jezelf in verschillende situaties. Er staan mooie beloftes uit de Bijbel bij. Het helpt je om dicht bij God te leven en Zijn beloftes voor je leven te blijven ontdekken. Heel mooi!!!

Recent bekeken

Krachtige gebeden en beloften

Krachtige gebeden en beloften

Stormie Omartian
€ 17,50

Over Gideon

Gideon is een christelijke uitgeverij voor het hele gezin en het hele lichaam van Christus. Ons verlangen is dat jij God beter leert kennen door onze boeken.

  • dAls je deze G ziet, zit je wel goed
  • Veilig betalen
  • Gratis retourneren
  • Op werkdagen voor 16:00 besteld, dezelfde dag op de post
  • h0183 - 581 696
  • thuiswinkelwaarborgThuiswinkel waarborg