Kracht om te groeien
Aantal:
Schrijf review
  • 978-90-5999-1378

Kracht om te groeien

€ 14,95
0 reviews
Aantal:
John WImber is zó bekend door de wonderbaarlijke verschijnselen die zijn prediking en gebeden begeleiden, dat velen hem zien als een wonderdoener. En hij heeft inderdaad stelling genomen tegen één van de meest verlammende dwalingen in het westerse christendom: het diepe wantrouwen tegen het bovennatuurlijke.
Hoewel er vaak genezingen plaatsvinden in de samenkomsten die hij leidt, is hij geen gebedsgenezer. Hij predikt dat God bereid is en bij machte om onze ziekten te genezen als we Hem vertrouwen en als we ons openstellen voor de Heilige Geest. Maar Wimber beperkt zich daar niet toe.
Hij verbaasde zijn, soms enthousiaste, aanhangers door het zwaartepunt van zijn onderwijs te verleggen naar gebed en heiligheid. En nu komt hij voor de dag met dit boek over het groeien naar geestelijke volwassenheid. Het boek vloeit voort uit zijn diepe bezorgdheid over de oppervlakkigheid en afkalving van het christendom in de westerse wereld.

Kracht om te groeien geeft christenen vastigheid in hun ontwikkeling. Die vastigheid vinden ze in de hoofdpunten van dit boek: Het horen van Gods stem, het geloven van Zijn Woord, het zoeken van de Vader, de onderwerping aan Christus, het opnemen van je kruis, de afhankelijkheid van de Heilige Geest en de vervulling van de Grote Opdracht.

Reviews (0)

 Schrijf review
Type nog 50 woorden.

Recent bekeken

Kracht om te groeien

Kracht om te groeien

€ 14,95

Over Gideon

Gideon is een christelijke uitgeverij voor het hele gezin en het hele lichaam van Christus. Ons verlangen is dat jij God beter leert kennen door onze boeken.

  • dAls je deze G ziet, zit je wel goed
  • Veilig betalen
  • Gratis retourneren
  • Op werkdagen voor 16:00 besteld, dezelfde dag op de post
  • h0183 - 581 696
  • thuiswinkelwaarborgThuiswinkel waarborg