• 978-90-5999-1415

Alle dingen nieuwHemel en aarde, en de vernieuwing van alle dingen die je dierbaar zijn

€ 22,50
0 reviews
Aantal:

Waar kijk jij het meest naar uit als je aan de eeuwigheid denkt? Naar de verlossing van het leed en de pijn van het hier en nu? Of denk je alleen aan het naar de hemel gaan? Aan de ontmoeting met God? Met de Here Jezus? Met dierbare vrienden en familieleden? Zie je uit naar een nieuwe hemel en nieuwe aarde waarop alles goed is? Welke hoop heb jij voor de toekomst? En wat biedt die hoop je voor het leven nu op deze aarde?

In Openbaring 21:5 doet God ons een krachtige belofte: ‘Ik maak alle dingen nieuw!’ God belooft herstel. Alle dingen die jou dierbaar zijn... alle dingen die je bent kwijtgeraakt... alle dingen waar je op hoopt(e)... hersteld! Hoe moeten we ons dat voorstellen? Kunnen we dat plaatje al een beetje invullen vanuit de Bijbel?

In Alle dingen nieuw doet John Eldredge een poging dat wat bijbels bekend is voor ons inzichtelijk te maken, vanuit een diep verlangen dat wij hoop krijgen. Hoop voor straks en vooral ook hoop in het nu! Vergeet daarbij niet: Hoop op God is geen wensdenken; hoop op God is uitzien naar beloofde zekerheden!

Reviews (0)

 Schrijf review
Type nog 50 woorden.

Recent bekeken

Alle dingen nieuw

Alle dingen nieuw

John Eldredge
€ 22,50

Over Gideon

Gideon is een christelijke uitgeverij voor het hele gezin en het hele lichaam van Christus. Ons verlangen is dat jij God beter leert kennen door onze boeken.

  • dAls je deze G ziet, zit je wel goed
  • Veilig betalen
  • Gratis retourneren
  • Op werkdagen voor 16:00 besteld, dezelfde dag op de post
  • h0183 - 581 696
  • thuiswinkelwaarborgThuiswinkel waarborg