• 978-90-6067-8459

Moedig Leiderschap

€ 16,95
0 reviewsDeel je mening en spaar voor gratis verzendkosten
Aantal:
In een meeslepende stijl laat Bill Hybels alle kanten van het leiderschap zien - zowel de overwinningen als de tegenslagen, zowel de vreugde als het
verdriet. Een meesterwerk dat iedere leider in de kerk moet lezen. Er staat teveel op het spel om het ongelezen te laten. Wanneer de geestelijke gave van leiderschap de ruimte krijgt, wordt de plaatselijke kerk de hoop der wereld en een ontzagwekkende kracht ten goede.
Met grote overtuigingskracht leert Bill Hybels leiders en potentiële leiders

˘ de kracht van een brandende visie te begrijpen,
˘ zelf droomteams te vormen,
˘ hun eigen stijl van leidinggeven te ontdekken,
˘ aankomende leiders op te leiden,
˘ besluiten te nemen,
˘ met God te wandelen,
˘ veranderingen positief te waarderen,
˘ op koers te blijven... en nog veel meer.

Een ontwapenend eerlijk boek, dat leiders werkelijk helpt te doen waartoe zij hun gaven hebben ontvangen: LEIDING GEVEN.

Bericht van de uitgever:
De afgelopen jaren is de vraag naar het boek Moedig leiderschap van Bill Hybels blijven bestaan en geregeld bij ons binnengekomen. Zoals jullie weten, is Bill in de achterliggende maanden in opspraak geraakt vanwege relationeel grensoverschrijdend gedrag (dat overigens nog bewezen moet worden enerzijds, en waarvoor hij - deels - nog geen schuld heeft erkend anderzijds). Onze wens en ons gebed is dat elke zonde in het licht zal worden gebracht, zal worden beleden voor God en mensen, zodat Gods herstel kan doorbreken in het leven van de slachtoffers en ook in het leven van Bill zelf. Aanvankelijk hebben we, in navolging van Stichting Opwekking - de huidige Nederlandse uitgever van de boeken van Bill Hybels - alle titels van Bill uit de handel genomen, maar als uitgever heb ik daar om één simpele reden geen vrede mee: wij zijn allemaal mensen die van genade moeten leven. Er zijn geen zondeloze mensen op deze aarde; er zitten geen zondeloze auteurs in ons fonds; er waren geen zondeloze bijbelschrijvers... God heeft ervoor gekozen om Zijn openbaring door te geven middels zondige mensen. De woorden die Bill Hybels namens Hem in het verleden heeft gemeend te mogen schrijven, waren niet waar of goed omdat Bill zo goed was; ze waren dat en zijn dat, omdat Gods genade ermee gepaard ging. Uiteraard kunnen er zaken in zijn boeken staan, die wij nu als hypocriet zullen beleven, maar als Jezus mij voorhoudt dat wie zonder zonde is de eerste steen mag werpen... durf ik geen steen op te rapen. Laten we God danken en erkennen voor het goede wat Bill en wij in ons leven mogen doen, en laten we bidden dat God elk slachtoffer in deze zaak heelt! Matthijs en Katie Vlaardingerbroek hebben mijn motivatie voor deze beslissing prachtig verwoord in hun roman De Gezalfde.

Reviews (0)

Deel je mening en spaar voor gratis verzendkostenSchrijf review

Inloggen